sobota, 5 grudnia 2009

T.R.I.P.

Przesłuchałem dzisiaj dwukrotnie nową płytę 52 Dębiec i jestem pod wielkim wrażeniem. Choć znałem ich już wcześniej to zostałem mile zaskoczony, bowiem utrzymali oni swoją twórczość znaną mi już np. z piosenki Gniew. Dla mnie 52 Dębiec to jedyni, prawdziwi tekstowo artyści -może prócz Huntera- na polskiej scenie muzycznej w chwili obecnej.
Znów dzisiaj zostałem natchniony prawdziwymi życiowo tekstami. Szczególnie na uwadze mam tekst piosenki "Gdzie ty jesteś?" , który jakoś szczególnie mnie dotknął. Nie chce go tutaj analizować, ponieważ każdy powinien sam go przemyśleć i zrozumieć. Wiem natomiast, że są jeszcze w Polsce artyści, którzy wiedza co się w okół nich dzieje, którzy nie lecą bezmyślnie na kasę. Z tego miejsca pragnę podziękować Deep'owi i Hans'owi za ich twórczość.

Powyższy tekst jest mojego autorstwa i zastrzegam sobie do niego wszelkie prawa, oraz nie zgadzam się na jego kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.

Patryk "Werter" Koprowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz